BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 26, 2009

story ari nie...........

Pnt bru blik dr library
ada krj sikit kt situ td dgn aina.
bosn la.... jd aku terus ambik leptop



mesti korg persn blog aku ada perubhn
nie semua ats bntuan naimah
thanks naimah cyg ko...
hahahaha



Byk p,kr bru aku beljr sejak duk srmh dgn naimh nie
dia memg pndai bab ICT nie.
Duk dgn bulan pn byk jugk ilmu aku dpt
dia tolg n bantu aku bila x phm bnda2 nie..
biasa la dh duk dr sem 1
memg ktorg x bleh berpish




Allhamdulillah stakt nie x ada lg ktorg selisih phm
msing2 phm
mb keserasian kami berdua
skrg dpt duk dgn naimah 1 rmh lg la b'tmbh ceria
rmh nie... best gila..........
dpt pulak duk dgn budk pendidikn islam
yg sm kpl n rock gila beb......
seronok bngat.....
hahaha......


...................................................................................................................................................................




Ape lg ar nk cite
ahhh.........


korg ada persn x gmbr aku
bersm lelaki tue........
hahaha............



itu la dia teman ku
mb stgh2 org x thu
cite nie.........
hny kwn2 rapt aku aje thu kish sbnr aku dgn dia nie
oshin, zarina best friend aku kt kg, Bulan dan naimah




aku byk hadapi suka duka dlm bcinta
putus cinta sesuatu yg teruk dlm hdup aku
memg sedih... tp nk wat mcm mn bkn benda tue kehendk aku n ..........
aku dh cuba perbaikiny tp aku x mampu lg
mb dia bkn milik ku
aku doakn dia bhgia.............
amin...........



tp skrg aku kembali ceria sbb selain kwn
ada temn istemewa yg temani aku bila aku sush n senang...
itu la dia............
dia bakal cikgu jugk insyAllah........
hahaha bkn cikge tau
skrg dia tgh partikel di sekolah Mengah Teknik
kuala lumpur



aku sngt bhrp sesuatu yg baik dlm p'hbgn kali nie...
insyAllah......
................................amin.............................






0 comments: