BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 13, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin




x lama lg akn m'yelang bulan Syawal
x sbrnya nk raya
nk blik kampung
hari khamis leps kels dr Fauziah baru dpt blik
sedihny.... nk wat mcm mn dh group aku kena present
klu x dh lm slmt dh aku ponteng n cau dh..
hahaha....




Ok la smperna bulan mulia nie
aku nk mintk maaf kepada
sesiapa sahaja yg slm nie
aku ada t'kasar bhs, t'guris hati segala yg ter.... ter... la n sengaja ke
kdng2 kita manusia lumrah
suka buat kesilapan
aku mohon maaf dan halalkn mkn n minum




Aku juga memaafkn kpd sape2 yg
ada terwat slh kt aku jugk slm aku belajr kt UPSI nie
aku dh lupakn sgalany
aku x ada simpn dendam kpd sape2 pn
bgi aku yg dh leps sudh la
siapa yg x penh wat slh
smua org wat slh kecuali maklaikat aje x penh wat silap




Kosng........ kosng ar
aku m'doakn semoga semua org yg penh aku kenali n rakan-rakan aku
akn bahagia hendaknya bersm keluarga n org yg tersyg....
dan hrp sinar rahmadan kali nie membw rahmat kpd kita smua
........amin........




x lupa juga kpd insan tersyg...
mas mintk maaf sgl slh n silap mas
semoga hubugn kita kekal hingga ke akhir hayat dan diberkati oleh Allah
x sbr nk jump lg wlupn baru jump
hahaha
dtg b'ry rmh mas tau...
kita ry bersm2






0 comments: